Kontakta oss

Kontakta oss

Returer

Använd formuläret nedan för att göra en returanmälan

Vid eventuell retur, kontakta alltid vår kundtjänst för instruktioner. Vi tar endast emot returer som har föranmälts till kundtjänst. Observera att du själv måste stå för transportkostnaden för returen. Reglering av returkostnaden sker vid återbetalningen, normalt 20 procent av varans värde.

Transportskador

  • Anmäl alltid skadan direkt till chauffören och till transportbolaget som levererade varan
  • Kontakta sedan kundsupport via formuläret nedan

Vid eventuell synlig transportskada eller saknat gods måste du själv anmäla detta direkt till chauffören alternativt till transportbolaget som levererade varan, se telefonnummer nedan. Kontrollera därför att alla kollin är med och att emballaget ser helt ut. Om det finns märken på emballaget som skulle kunnat orsaka skada på produkten be alltid chauffören skriva det på fraktsedeln. Detta underlättar hanteringen av eventuell transportskada och tiden innan ersättningsvara kan skickas. Kontakta därefter alltid Smarthetms kundtjänst via telefon eller e-post. Vilken transportör som använts hittar du på fraktsedeln som följer med leveransen. Telefonnummer DHL: 0771-345 345 Telefonnummer Schenker: 031- 703 80 00 Telefonnummer Postnord: 020-23 22 21

Aktuellt

Ordinarie öppettider
söndagStängt
måndag09:00 - 12:00
tisdagStängt
onsdag09:00 - 12:00
torsdag09:00 - 12:00
fredag10:00 - 12:00
lördagStängt

Kontaktformulär

För snabbare hantering, ange ordernummer om ditt ärende gäller en befintlig order.